سوالات متداول

سوالات متداول

نحوه پرداخت هزینه خرید به چه شکلی است؟

 در صفحه‌ پرداخت شما می توانید به دو روش اقدام به تسویه حساب نمایید. پرداخت از طریق بانک ملی ایران یا پرداخت از طریق پلتفرم زرین پال.

آیا فروشگاه زاتا دارای مجوز می باشد؟

فروشگاه اینترنتی زاتا دارای کلیه مجوزها می باشد. شما می توانید با کلیک کردن روی تصویر اینماد  “نماد اعتماد الکترونیکی ” در انتهای صفحه اصلی فروشگاه، شناسنامه کسب و کار را مشاهده نمایید.

گارانتی محصولات فروشگاه زاتا معتبر است؟

ما در فروشگاه اینترنتی زاتا، تمام تلاشمان در جهت فروش محصولات با بهترین گارانتی و خدمات می باشد. در زاتا معتبرترین تامین کنندگان دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده حضور دارند.

تاییدیه قبل از پرداخت به چه معناست؟

به منظور انجام خرید مطمئن، پس از ثبت سفارش، کارشناسان ما از نظر
همخوانی محصولات، آنها را بررسی نموده و در صورت نبود هر گونه مشکل سفارش شما را تایید می نمایند

درصد تخفیف محصولات داهوا چقدر است؟

محصولات داهوا در فروشگاه اینترنتی زاتا با بالاترین درصد تخفیف ارائه می شود.

آیا امکان خرید حضوری هم وجود دارد؟

از آنجاییکه رسالت فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته زاتا ارایه محصولات به صورت آنلاین می باشد امکان خرید حضوری وجود ندارد.

روش دریافت قیمت همکاری به چه ترتیب می باشد؟

شما برای دریافت قیمت ویژه همکاری کافیست در صفحه اصلی، در قسمت پنل ویژه همکاران، اطلاعات خود را ثبت و کلیه قیمتهای ویژه همکاری پس از تاییدیه کارشناسان ما قابل رویت می باشد

نحوه ارسال کالاهای خریداری شده به چه شکل می باشد؟

پس از تاییدیه سفارش شما، ارسال کالا برای خریداران شهر تهران به صورت رایگان و ظرف یک روز کاری قابل ارسال می باشد
در خصوص سفارشاتی که باید توسط باربری ارسال شوند هزینه حمل و نقل داخل تهران به صورت رایگان می باشد

در صورت انتخاب روش ارسال بوسلیه تیپاکس، بارنامه مربوطه به صورت پس کرایه لحاظ خواهد شد

آیا امکان مرجوعی و یا تعویض کالاها وجود دارد؟

به منظور جلوگیری از بروز خسارت و خریدهای نامطمئن به کاربران گرامی، کلیه سفارشات قبل از پرداخت توسط کارشناسان ما بررسی و تایید می گردند به همین منظور امکان مرجوعی و حتی جابجایی کالاها وجود ندارد